.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شيوع نوع جديد آنفلوآنزای A

معاون شبكه بهداشت نور با توجه به سرد شدن هوا در چند روز گذشته از شيوع نوع جديد آنفلوآنزاي A خبر داد.

عليرضا جلالي در جلسه برنامه‌ريزي ستاد تسهيلات سفر با بيان اينكه شيوع آنفلوآنزاي نوع A قبلي همچنان با سرد شدن هوا وجود دارد و خانواده‌ها بايد پيشگيري‌هاي لازم را در زمينه ابتلا نشدن به اين بيماري نجام دهند، از شيوع نوع جديد اين بيماري خبر داد.

معاون شبكه بهداشت و درمان شهرستان نور تصريح كرد: نوع جديد آنفلوآنزاي نوع A با نام اچ تري ـ ان تو(H3N2) كه ويروسي است، شيوع يافته و خانواده‌ها بايد بهداشت فردي را بيش از گذشته رعايت كنند.

جلالي علائم اين نوع آنفلوآنزا را مانند آنفلوآنزاي نوع قبل با شدت كمتر ذكر كرد و افزود: نوع جديد آنفلوآنزا كودكان و سالمندان را كمتر درگير مي‌كند.

وي با اشاره به درگيرشدن افراد ميانسال به اين آنفلوآنزا اظهار داشت: چون كارمندان و كاركنان دولت در اين سن قرار دارند، مبتلا شدنشان به كار و سازمان لطمه خواهد زد و مراقبت و عدم حضور يك فرد مبتلا مي‌تواند از شيوع و بروز بيشتر در ادارات و سازمان‌ها مانع شود.

معاون شبكه بهداشت نور در ادامه عمومي كاركردن ادارات و نهادها را در كنار كميته تخصصي و استفاده از نظرات كميته‌هاي تخصصي ادارات مرتبط را در انجام بهتر كارها ضروري دانست تا خدمات بهتر گذشته ارائه شود.

وحيد حسين زاده رئيس بهزيستي نور نيز در اين جلسه تهيه بروشورهاي مختلف براي اطلاع رساني و معرفي نقاط ديدني و تفريحي و هشدارهاي لازم بهداشتي، امنيتي و ... را ضروري دانست تا در اختيار شهروندان و مسافران قرار گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.